outing haritu :)

 hai Assalamualaikum ... okay nk crita psai tajuk tuh, outing... actually outing lma dh saja bru nk post. bhaha mlas gila kot nk post.. harituh outing dgn Sofea, Zulaiha, and Aina.. then pi mcd.. pi smbg-2 mkn-2 terjumpa najwa. hihi. tk sgka jmpandy tuhh, outing harituh Azim tkda sumpah sedih tinggal dy dekat rumah dh la ika pi awai balik lambt sedih gilaa, boypren Zulaiha pun ada.

okay gmbaq kat atas tuh snyum fake kan? hahaha mmg ika suka snyum fake pun :D lpas mcd pi pak hainan mkn nasi goreng pak hainan hihi. sedap lah jugak tapi teringat dkat Azim harituh dy tringin nasi goreng cina.. sumpah aku tk rela tnggal dy. bhahaha. suka buad tqok aku nehh. lpas tuh pi karaoke dgn Sofea and Aina buleh gila dok dgn depa. lpaih karaoke pi kat Zulaiha then ikot dy pi dkat tgkat 6, tgkap-2 gmbaq aku belah ada keja.

then aku ke mana depa ke mana, handfone aku pulak ada dkat Sofea aku cari dy satu CP , dhla rendu Azim nk text dgn dy, :D ika dok sronok-2 dkat sna yg Azim tgah sedih. adoiii. depa pulak dok balek lmbt, saket gila hatii. kesia Azim. haeyy. Sorry nah b :) and then balek.. okay that all. thanks sapa yg sudi bca blog ika yg tk seberapa neh :)


  with Hanis Sofea
with Najwa Nasri


No comments: