Imissyou gendud

hmm , Assalamualaikum. kay . nampak kan gmbar dekat atas. hmm . hampa mesti kenai dia kan , dia jantung hati aku. aku rindu dia ketat-2 . tapi kan kami selalu gaduh sejak akhir-2 ni tatau lah pasaipaa . mybe dugaan nak cukup setahun kot nohh . mcm mna haa relay org yg bertahun-tahun tu. mesti banyak dugaan kan . mesti penah gaduhh kan.

  Aku syg dia ketat-2 oww. sapa-2 jangan ambik dia nahh. Azmi :( kehilangan mu berat bagiku sayang. dia aku punya nah nah. biaq laa dia nak kata apapun . aku nak semua tau yg aku sayang Ahmad Azim Afiq sorang ni . b selama 10 bulan dah nyk dugaan kita lalui kan . tapi kali ni paling berat bagi b kan. syg tau b takkan boley terima apa yg syg buat. sorry sangat b. tadak niat pun :(

   Azim, saya sayang awak <3. syg minta maaf nah b sebab selalu buat masalah dalam relay kita. selama 10 bulan syg ja dok buad masalah dalam relay kita. thankyou tahan dengan perangai syg selama 10 bulan. sapa-2 yg ada boyfriend and nak tahan lama. janganlah curang tu jaa pesanan and jalan terbaik. walaupun kita tak suka org yg kita rapat tuh. tapi boyfriend kita pun ada perasaan jeles kan. dia akan cakap jaa ikut hati dia, sabaq banyak-2 nah sapa yg ada dalam situasi mcm ni.

kay dah jadi karangan dah ni . Bm aku A pa nanti :DD actually, malam ni sedihh laa. :( Tuhan ja tau. hmm . mcm mna nak bg dia percaya kita balik ? kay buntu gila ni. hmm . aku sayang hang gendud weyh ! percaya aku boley dakk . iloveyou gendud ! <3

ZailikaFazlynn                                                                                        iloveyou
AzimAzan                                                                                               gendud


No comments: