kau ade ???

      woott woott . hihi , bosan tahap gilaa dah neh . adoiyaiii . cut best tapi bosan . 
rasa harini macam hari jumaat jaa . aku dok heran dari tadi . awat laki xpi sembayang neh . 
masalah betoi cuti neh . cutii cutii.. aku cuti buka rety nak baca buku kan . ahad exam SEJARAH . 
perrrhh . macam lah tera sangat kan ? haha . tuiihhhhhhh . macam haremmm ... aku xsuka sejarah . 

    weyy . aku tak tengok nada cinta weyy . jadi cemana . adoiiyaii . harineh kena tengok jugakk ..
yaaaaaaaa . kena tengok jugak weyy . hihi . GEDIKS . biar lah kau ade . wekk :p
hihi . Amni Sumaiyah , thanks upload picture aku and tag nama aku . xlupa jugak adik manis aku
hehe . nak tau dak . aku semakin gemok . maklumlah . owg tengah bahagia kan . haha . tension makan banyak happy sangat pon makan banyak . macam mana tuh ? adoii .. payah payah . 

btw tite bawu edit blog tite . tapi bukan tite yg edit . shidad yg tolong editkan. tite buli dy
tite swoh jee . xsalah kan ??? KAU ADE ?? bwekkkk

hum . okay . today finish . coihh . tengok lah kalau ada crita menarik aku post lagi naiyh , but malam stg .
okay tata titi tutu

No comments: