mcm-mcm ada :D

okay . harineh aku rasa bengang sgad sbb dy buad aku ceni .
aku tnggu dy dri semalam KOWT . neh aku dpt kn ? aku mmg suka pon weh.
TERIMA KASIH BANYAK2 . cma nk engadkn hg . mlut owg xkn brhnti brckp n mngata psal owg lam dnia neh . mmg neh yg da dri dlu . kowt la klau suma bisu kn? humm ..
hg mcm tataw kn . aku happy bila hg ada . okay sudah buat saket aty ja kn ckp psal dy .

hum . okay . happy again because ,,,, esok cuti . yeay yeay . hihi
aku nak tdoq lmbat nk bngon lmbat . okay tara tuh? hahah . klau dak nk tdoq umh shidad
tapi dok pkiaq pa tataw . lam otak aku mcm2 aku pkiaq , tp suma hmpakan aku . sad !!!

tadi p tngok bola baling . hihi . nan adila and amani , lma xtngok . rendu adam dgn syamim .
heheh .. then aku mcj amir amzar mai la skolah weh . ada bola baling . then dy mai naek mto .
then dy mai at belakang at padang bola baling . na haram dy beza dyla kowt mcm dlu . dy smart dh skunx . haha . tak sngka aku . dh la tnggi . dy kta aku semakin gemok . haha . aku mengaku aku dh semakin gemok .mekaseh . hahaha . hum . btw mngntok dh neh . nak tidoq . nty story len naiyh
okaybye

No comments: