Amir Amzar !

hello! . hihi saja ja nak post . tanpa ada hala tujuan . rasa rendu dekat mamat hndsome sorg neh.
sorry Amir Amzar aku curi gmbaq hg . hihi. boleh teqa tuhh . haha

haha . handsome dak dy ? dulu dy kawan bek aku . and now dy dh besaq aku pon dh bsaq . aku agak malu laaa.. hihi . dy xmcm dlu . haha . dlu km slalu gdoh . pantang jumpa . yg aku xleh lupa teacher rodziah kata .tyme drjah 4 dlu dy kata . mpa dua dok gaduh laa. naty besaq berkepit xlpas dahh . errr. gilaa.. xtringin aku .
haha . tapi dy mmg hndsome pon skunx . dah maju dah . dulu . ?? ,masyaallah . tataw nak kata .
dy neh ketua gengster neh dlu . tapi haram xgengster mna pon . hoho. menyampah pon ada . dy skunx blagak dahh . mna layan owg xcomey mcm aku . mentang2 dy hndsome , dy lupa kenangan km dlu . alahaii . kecik haty aku . :( ksian aku kan. humm .. takpala.. nk buad cena. hidup dy mcm tuh. hihi. btw amir . hg nk taw dak . dlu aku suka kawan dgn hg . dri drjah 4 aku suka kawan dgn hg . hehe . suka dok klas nan hg wlaupon hg suka buli aku . buli tuh la kenangan hg dgn aku . haha . srius nak gelak bila engad balek . haha . dlu slalu men nan aku . nan rayen . mcm2 laa. aku xkn penah lupa suma tuh . thanks :D

No comments: