mulakan hidup baru :)

          Asslamualaikum. ohh! hye. sorry lama xupdate. sriusly mlaih gyla. tataw psaipa. mood xda gylaa. mlaih nak amik taw la. banyak sunggu masalah lam hidup aku neh.MENYEMAK. semak gyla pala. tyme raya aidilfitri break dgn owg. raya aidiladha pon break jugak. ! weyy. xpaham laa laki neh. kenapa depa xpenah ham pompuan? ada sesetengah ja yg okay! laki len? hampeh. aku xsuka laki mcm tuh. mcm harem..meroksakkan perasaan pompuan ada laa. pegi mampoiyh la. aku xmau caya dh jnji laki. xleh caya langsung. errr

          memang sdeyh pon kena tnggal mcm tuh jaa. tnpa sbb. dgn bangganya dy relaks jawab. okay, gmbaq dy nak letak mna ? aku kta buang la. dy kta haey. mna buleh . simpan2. aku kata suka hati la. then dy jwb. okay, jaga dri naiyh. assalamualaikum.. weeyy . mna bengang pon. aku pon pi call saidatul nangeh kt dy . hum.. weyy sdeyh gyla khilangan dy. sbb tuh la aku xsuka couple. sbb neh laa ! pda pompuan yg tgah HOT couple jaga la. and bukan smua laki mcm tuh. aku taw ada yg bek . hihi. laki jangan mrah haa..

          and now. taw dak ? aku dh ada owg . wahh. cepatnya. aku mmg mcm neh . sdeyh sdeyh jugak. hidup mesti diteruskan. dalam dok xsuka couple. xpadan nan aku. tah. aku pon tataw mcm mna aku neh. err. dah laa. mlaih nak amik taw. esok xmau p skolah. malaih gyla. buleh centu ? hihi. okay. btw. aku dah bek nan najwa. okay snok sgad sgad. buleh tera tuh ? hihi. okay. walaupon aku msih pkiaq psal dy. stu hry nty akn hlang pnya . hihi. :) aku xmau jmpa dy langsung!!!!!!!!!. hihi. muktamad.

okay thats all. BYE ,, :)

No comments: